Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Milý pane Křížku, obvykle mám z mínusů spíše legraci, ale vy jimi dáváte najevo buď nechuť debatovat nebo vaší vysokou úroveň nade mnou. Budiž klidně si to užívejte, já jen pro ostatní tu VAŠÍ NEflaci poněkud rozeberu. Podotýkám, že inflace je většinově vnímána jako snížení kupní síly peněz.

"Je to inflace, která má charakteristiku „nežádoucí, nefér, nezdravá a nereálná“, ale pozor nikoli neočekávaná."

Nežádoucí - vy snad znáte inflaci obecně žádoucí? Já takovou neznám, ale vy jste vysokoškolský pedagog, tak mne jistě rád poučíte.

Nefér - tak "neflace" je nefér inflace, to znamená, že jinak je inflace fér? Jako že snižuje kupní sílu peněz všem? Rád se nechám poučit.

Nezdravá - já zdravou inflaci neznám, snad kromě určitých specifických druhů investic, ale vy mi to určitě rád vytmavíte.

Nereálná - přiznávám, že tomu už vůbec nerozumím. Když nastane, tak je přece reálná. Možná jste chtěl popsat jiný jev a volil jste špatné slovo.

Nikoliv neočekávaná - to má být zřejmě totožný rys s "obyčejnou" inflací, nebo se pletu?

Dál a víc to rozebírat nebudu a počkám na vaše vysvětlení. Pokud ovšem ty vaše mínusy neměly znamenat vyhýbání se debatě.

A o jedno vás prosím: Buďte na urovni a nezkoušejte nějaké trapnosti typu efektivity oslabené měny, spekulací a pod. Bavím se s vámi na úrovní ekonomie, nikoliv dílčích jevů.

Díky za odpověď.

0 0
možnosti
Foto

Ano, mírná inflace okolo 2% žádoucí je. Ale to je na dlouhou debatu a já Vám ten čas věnovat nechci.

0 0
možnosti

J84a34n 69R76á69ž

22. 11. 2021 15:42

Realisticky popsané to, co se dnes děje.

KARMA!

1 0
možnosti
Foto

Jako srandička a matení lidí by to snad šlo. Jako vážný text je to snůška nesmyslů.

A ještě námět: Když jste vymyslel "neflaci" (to je hrozná blbost), měl byste, logicky, zavést i anoflaci.

0 1
možnosti
Foto

V dnešní době je řada věcí snůška nesmyslů, ale platí, že? Kdybyste byl tak chytrý, jak se zde děláte, tak to ani nekomentujete - neb z článku pochopíte (je to tam i napsané), že se jedná o nadsázku a marketingový obal staré dobré inflace. Leč zase tak chytrý nejste 

1 0
možnosti

Čekal jsem, že se po přečtení článku dozvím, co je to neflace, ale definici jsem nenašel ani v odstavci "Co to je NEflace?"

1 1
možnosti
Foto

Je to inflace, která má charakteristiku „nežádoucí, nefér, nezdravá a nereálná“, ale pozor nikoli neočekávaná.

A přečtěte si hlavně konec článku, třeba mě pochopíte. 

1 0
možnosti

Dobrý den, prosím, podporujete také návrh na vyloučení hodnoty měny z definice právních vztahů ve Sbírce zákonů? Viz https://strachota.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=778521

0 0
možnosti
Foto

8-o Co to bylo?8-o

Že to je z vaší strany jakási potměšilá sranda, že jo?

To jste určitě nemyslel vážně....

1 1
možnosti
Foto

Posílám klíčenku 

1 0
možnosti
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6582x
Ekonom, vysokoškolský pedagog, podnikatel, politik, filantrop, otec a letec. Ředitel několika institucí podporujících podnikání v ČR. Úspěšný podnikatel napříč obory.

Seznam rubrik